Frisk luft och fotboll

Nu är Hanna och hennes lag på plats i Aarhus - Danmark och det stora fotbollsäventyret. Enligt rapport från plats spelade tjejerna sin första match alldeles utomordentligt, trots det förlorade de mot Bergums IF (Göteborg) med 2-0. Tråkigt, men det är bara att ta nya tag!!! Imorgon onsdag skall de möta ett lag från Norge och ett lag från Tyskland, väntar med spänning på att få höra resultaten. Håller alla tummar och tår för tjejerna.

Gör gärna ett besök på cupens hemsida: http://www.football-festival.dk

Vad gör jag då i min ensamhet? Ja, själv är jag i Östersund och jobbar - och andas frisk luft - luften här går inte att jämföra med den hemma i Medelpad. De första dagarna här blir man trött - men efter ett tag så pigg och alert, hunden och katten som också är med mig verkar också känna av förändringen, framförallt Atlas som vill ut hela tiden. Har även hjälpt svärmor att installera dator och internet - så nu kan man i alla fall kommunicera med omvärlden!!

Saknar familjen oerhört - känns konstigt att dom är där och jag är här...........

Go´natt på Er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0