Tillbaka med ny design

Nu är jag tillbaka med ny fin design, skapad av min dotter. Hon är väldigt kreativ och har mycket idéer - Tack Lillknoppen!


Det har gått ett tag sedan jag skrev det första inlägget, vilket var starten på fotbollssäsongen. Laget fick en bra placering och spelar i Div 1 till hösten, och om några dagar reser de till Danmark för fotbollscup - vilket äventyr för tjejerna.

Skall hålla alla tummar och tår...........


Konstig sommar det här, det har hänt mycket, och tråkigt nog så gick en god vän bort 46 år gammal, en person som kämpat i så många år mot sin cancer. Hon var ett föredöme, Sara visade att med livsgnista står kroppen emot, hon gjorde allt hon ville göra - och hon får mig att tänka på hur viktigt det är att ta vara på varje dag - regning som solig. Man får en påse med dagar - var rädd om dem!

Filmtips: Såg en bra film ikväll som jag varmt vill rekommendera, Seven Pounds, med Will Smith. En fin film som förmedlar mycket - ta fram näsduken.....


Eftersom jag inte skall åka med på cupen till Danmark, skickar jag istället en bra låt till tjejerna, och påminner dem om att - THERE CAN BE ONLY ONE - SDFF




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0