Varför blogga?

Varför bloggar man? Varför bloggar jag? Jag har ställt den frågan till mig själv många gånger. Är det min elektroniska dagbok - eller vill jag fömedla något till andra människor? Både ock, jag vill påverka, det är roligt, om flera männniskor vill följa min blogg så har jag uppnått delar av dagboken och förmedlandet till andra individer.

För att få utlopp för min kreativitet bloggar jag, i annat fall skulle det "bubbla över" Jag har många tankar, vilka jag vill förmedla - för mig - och till andra! 

- Fyller bloggandet mitt självhävdelsebehov, är det en önskan om bekräftelse och ett hopp om att möta likasinnade?

- Finns det flertalet skäl till att blogga som det finns bloggare? 

- Varför inte blogga??

Börja blogga Du oxå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0